X
Einklappen

Sportmarket - Your go-to betting place!

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Sportmarket - Your go-to betting place!

Sportmarket ist neuer Wettforum-Partner! Das in Malta lizenzierte Unternehmen stellt sich vor und wird auch auf Kundenfragen antworten. Ihr könnt diese auf Englisch oder Deutsch stellen und auch jederzeit eure Erfahrungen mit Sportmarket hier posten. Sportmarket vereint viele Möglichkeiten für Sportwetten unter einem Dach: Wettbörse, Wettanbieter, Broker. Mit einem einzigen Account kannst Du bei unterschiedlichen Anbietern die Wetten platzieren. Unten findest Du alle Informationen zu Sportmarket.

Jetzt bei Sportmarket anmelden

Introduction

Hello Sportwetten Forum community! We are very glad to become a part of this very important betting community and to be able to discuss our services with everyone here. Rest assured that we will monitor this thread daily in order answer all possible queries. You can also expect that we will share all new information with you here.

Who we are

We are Sportmarket Limited, a public company at Malta and we have been offering Bet-Broker Intermediary services for more than 10 years now. Our main goal is to provide a seamless betting experience to all our customers and to allow punters to take the best prices with highest possible limits within our Sportmarket Pro (Mollybet) trading platform in order to maximize their betting profits.

What we do

We provide access to our Sportmarket Pro tool and private bookie accounts, if the Sportmarket Pro tool doesn’t suit all of your betting routines.

Sportmarket Pro

Sportmarket Pro tool, enables you to place bets and combine limits with 12 different bookmakers:?

Exchanges
    **Betfair (2.3% commission on all winning bets)
    BetDAQ (1.2% commission on all winning bets)
    Matchbook (1.8% commission on all winning bets)
    **Smarkets (2.5% commission on all winning bets)

Bookmakers
    Pinnacle
    IBC (Maxbet)
    ISN
    **JAbet (1% commission on the turnover)
    SBOBET
    GA288 (0.5% commission on all winning bets)
    18Bet (1% commission on all winning bets)
    *Singbet
    ***Brokerage service?

* - Singbet is an optional bookmaker and is never activated by default. If you are interested in adding Singbet to your betting portfolio, please get in touch with us.?
    ** - We are not in position to offer select bookmakers to customers coming from countries that have been restricted by our partners.
    ?*** - Brokerage service is also available on our Sportmarket Pro tool. It is very similar to classic “Skype betting” but without need to use Skype at all since everything is done from the trading platform itself. No-voids guarantee (unless there is a proper reason for the bet to be voided); be noted that the minimum bet is €1,000 through this service and stakes below that (lower stakes) will not be taken into consideration from the brokers’ end.?

Private Bookmaker Accounts

We also offer wide range of Private Bookmaker accounts with the following partners:
    Pinnacle
    IBC (Maxbet)
    ISN
    SBOBET
    Matchbook
    OrbitX (3% commission on all winning bets)

Payment Methods

Sportmarket accounts can be funded by use of the following methods:
    Bank Wire (SEPA)
    Skrill
    Neteller
    ecoPayz
    MuchBetter
    BItcoin (BTC)

Transaction fees for most payment methods are 1% both in and out. SEPA bank transfers and MuchBetter transfers are completely free of charge. Be noted that we hold Merchant accounts with all our partners and customers’ funds are protected by our partners.

KYC policy

Our KYC policy is in-line with industry standard and it is required that all our customers are verified in order to be able to use all of our services without any hindrance. If you want to make a deposit via Bank or BTC, you will have to verify your account before we can provide you with the deposit details. If you opt to use any of the eWallets (MuchBetter, Skrill, Neteller or ecoPayz), you will be able to make a direct deposit via our website, without reaching out to the Customer Support, and you will be required to provide KYC documentation afterwards.

Still, it is our strong recommendation that you provide up-to-date, necessary KYC documentation as soon as possible to avoid any possible problems.

The documentation required is:
    Government issued ID (both front and back side);
    Recent utility bill (be noted that mobile phone bills are not accepted as utility bill).

Benefits

Industry best Customer Support
    All betting accounts connected to one main account (easy flow of money)
    Competitive bookie commission (lowest on the market)
    Wide selection of bookmakers, exchanges, sports and markets from one platform
    Very fast and reliable betting platform suitable for Pro punters
    Always get the best odds (one account, all bookmakers)
    Winners are welcome and will never get limited
    Honest and trustworthy business

If you happen to have any questions or queries regarding our services, do let us know either here or via email/live chat - we will try to give an answer to all questions.

Sportmarket - Join now
    Klicke auf die Grafik für eine vergrößerte Ansicht  Name: sportmarket.com468x60 (3).jpg Ansichten: 134 Größe: 5,7 KB ID: 4911212

bin ich nur zu doof oder warum finde ich auf der sportmarket seite nirgendwo die option ein orbit konto zu eröffnen ?

Kommentar

• JW0815
      JW0815 kommentierte
      Kommentar bearbeiten
      Du musst den Support anschreiben, der macht dann einsaAuf. Geht nur über den Support. Sportamrketkonto brauchst halt auch. Chat Support ist da fit.

habe ich jetzt gemacht und antwort erhalten in dem sie mir versuchten die prozedur mit 20 % PT zu erklären, was aber überhaupt nicht gelang... Ist jemand bei Orbitx über Sportmarket und kann mir erklären wie das funktioniert. Die Email war nicht sehr schlüssig

Kommentar

• JW0815
      JW0815 kommentierte
      Kommentar bearbeiten
      Im Moment wenig Zeit, wenn es bis morgen Keiner gemacht, schreib ich dir was dazu.

Zitat von pepi Beitrag anzeigen
    habe ich jetzt gemacht und antwort erhalten in dem sie mir versuchten die prozedur mit 20 % PT zu erklären, was aber überhaupt nicht gelang... Ist jemand bei Orbitx über Sportmarket und kann mir erklären wie das funktioniert. Die Email war nicht sehr schlüssig
    Soweit ich das verstanden habe:
    Sportmarket muss bei allen Wetten die auf OrbitX von ihren Kunden platziert werden 20% "Position nehmen", sie halten also 20% der Wette. Die restlichen 80% deiner Wette werden von OrbitX an Betfair weitergeleitet. Da Sportmarket eben diese 20% deiner Wette nicht direkt annehmen wollen, sie also nicht gegen dich wetten wollen, buchen sie dir 20% extra Guthaben auf dein Konto. Wettest du nun bei OrbitX 100€ zu Quote 2,0, so sind nur 80€ von deinem Geld (aber auch nur 80% im Endeffekt dein Gewinn). Commission jetzt mal vernachlässigt ergibt sich die Rechnung: Gewinnst du deine Wette -> 100€ Gewinn wovon 20€ de facto Sportmarket gehören (Sie ziehen ja bei jeder Auszahlung 20% ab). Sie gewinnen also 20€ durch deine Wette, verlieren aber gleichzeitig 20€ ihrer Position (wodurch sie auf 0€ kommen).

Long story short:
    Um also wirklich 100€ zu setzen musst du 125€ platzieren (100€ / 80% immer gewünschter Einsatz durch 0,8 teilen).
    Zuletzt geändert von dasistes; 11.07.2019, 23:52.

Kommentar

vpn braucht man in deutschland keinen oder ?

Kommentar

• JW0815
        JW0815 kommentierte
        Kommentar bearbeiten
        Nein.

Meiste Beiträge

Einklappen

der letzten 30 Tage
    1
    666
    2
    324