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    Zuletzt geändert von DannyWilde; 08.10.2018, 21:29. Grund: Doppelt, habe immer eine Fehlermeldung erhalten beim versenden des Postings
    Hilfe bei psychischen Problemen

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      Zitat von Lonnie Earl Beitrag anzeigen

      Der Hauptverantwortliche, CEO Alexander Zucker, ist übrigens nach wie vor im Business-Social-Network LinkedIn aktiv. Vor zwei Wochen hat er jemandem auf seiner Pinnwand zum Geburtstag gratuliert. Mein Kommentar darunter, der ihn auf die Digibet-Pleite ansprach, wurde Stunden später gelöscht.
      Mir geht immer noch nicht in den Schädel das niemand sich die Mühe macht und eine Anzeige wegen Betruges oder sonstigem stellt.
      http://unitedgametech.com/de/investo...ie/stammdaten/ dafür gibt es doch Rahmenbedingungen und wenn die Verbindung zu Digibet etc. ist ja kein Geheimnis.
      Für ne Anzeige braucht man nicht mal einen Anwalt für´s erste und wenn es gleich mehrere Anzeigen gibt wird es evtl. dann auch mehr Interesse geben, gerade wenn man auch das Finanzamt mit ins Spiel bringt. Die werden wie Mybet auch keine Wettsteuer abgeführt haben.

      Wie gesagt geht nicht in meinen Kopf, wie man da nicht reagiert aber dann in Foren seiner Kohle nach trauert.

      Hilfe bei psychischen Problemen

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      • Rick6
        Rick6 kommentierte
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        Wer sagt Dir denn,das noch Niemand Kostenlose Strafanzeige wegen Betruges gestellt hat ?

      Zitat von DannyWilde Beitrag anzeigen

      Mir geht immer noch nicht in den Schädel das niemand sich die Mühe macht und eine Anzeige wegen Betruges oder sonstigem stellt.
      http://unitedgametech.com/de/investo...ie/stammdaten/ dafür gibt es doch Rahmenbedingungen und wenn die Verbindung zu Digibet etc. ist ja kein Geheimnis.
      Für ne Anzeige braucht man nicht mal einen Anwalt für´s erste und wenn es gleich mehrere Anzeigen gibt wird es evtl. dann auch mehr Interesse geben, gerade wenn man auch das Finanzamt mit ins Spiel bringt. Die werden wie Mybet auch keine Wettsteuer abgeführt haben.

      Wie gesagt geht nicht in meinen Kopf, wie man da nicht reagiert aber dann in Foren seiner Kohle nach trauert.
      Wenn du mir noch verrätst, auf welcher rechtlichen Grundlage ich als Teilnehmer "vermeintlich illegalen Glücksspiels" Strafanzeige gegen einen Veranstalter "vermeintlich illegalen Glücksspiels" wegen entgangener Wettgewinne stellen soll? Wie bereits erwähnt, habe ich meinen Einzahlungsbetrag vom Zahlungsdienstleister zurückbekommen. Ein rechtlicher Anspruch auf Wettgewinne aus "vermeintlich illegalem Glücksspiel" existiert aber nicht. Ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass die ohnehin völlig überlasteten deutschen Polizeibehörden so eng mit den maltesischen Behörden zusammenarbeiten, als dass sie einem Fall von vorenthaltenen Wettgewinnen nachgehen. Es gilt ja noch nicht mal nach maltesischem Recht als gesichert, dass Ansprüche auf Wettgewinne rechtlich geltend gemacht werden können. Hätte ich meinen Einzahlungsbetrag nicht zurückbekommen, würde es sich um lupenreinen Diebstahl handeln, was zu einer völlig anderen Bewertung der Situation führen würde.

      Mir geht immer noch nicht in den Schädel das...
      ...jemand, der sich 2010 im Forum angemeldet hat, immer noch nicht verstanden hat, dass legales Sportwetten außerhalb von Schleswig-Holstein nur bei Oddset möglich ist.

      Kommentar


      • Lonnie Earl
        Lonnie Earl kommentierte
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        / Ach, du meinst generell. Ja, in Curacao in zwei Fällen. Der Anwalt dort arbeitet aber auf einer "No cure, no pay"-Basis, also Bezahlung nur anteilig im Erfolgsfall. (1/2)

      • Lonnie Earl
        Lonnie Earl kommentierte
        Kommentar bearbeiten
        Und das Verfahren gegen zwei belgische Anbieter ist noch anhängig. Ging da aber immer um andere Beträge als bei TipXpress. (2/2)

      • expresslegende
        expresslegende kommentierte
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        welche belgischen anbieter sind das?

      Aber als geschädigter Österreicher, wären rechtliche Schritte durchaus möglich!

      Kommentar


        digibet.com am 07.1.2019: Something big is coming ...

        Kommentar


        Hmm, really big! Really impressiv!
        Das kann schon mal ein Jahr in Anspruch nehmen ... lol

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          Any news?

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            Sportwetten soll noch dieses Jahr kommen
            https://businessmalta.com/aspire-glo...-digibet/2890/
            Selben Betrüger wie vorher wieder an Bord
            http://unitedgametech.com/de/ueber-ugt/management/
            Wer da spielt dem ist nicht zu helfen
            Hilfe bei psychischen Problemen

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              digibet ist zurück

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                Inclusive der Alten Digibet / tipxpress Guthaben wie bei mybet nach Relaunch ?

                Oder Game Over und sich wieder auf Himmelfahrtskommando einstellen ?

                Derzeit wohl nur Casino dort bei NEG Group Digibet

                Kommentar


                  Zitat von DannyWilde Beitrag anzeigen
                  Sportwetten soll noch dieses Jahr kommen
                  https://businessmalta.com/aspire-glo...-digibet/2890/
                  Selben Betrüger wie vorher wieder an Bord
                  http://unitedgametech.com/de/ueber-ugt/management/
                  Wer da spielt dem ist nicht zu helfen
                  Ich zitiere mich mal selbst. Wer glaubt das diejenigen die das Schiff zum kentern gebracht haben, jetzt die Samariter spielen, der sollte sich dringend in Therapie begeben.
                  Hilfe bei psychischen Problemen

                  Kommentar


                    Kann sich jemand mit seinem "alten" Account einloggen?

                    Kommentar


                    • Rick6
                      Rick6 kommentierte
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                      Wohl Kaum,dann wären ja die alten Guthaben ersichtlich.Frag bei Denen doch nach,wird Alles gelöscht worden sein

                    Tatsächlich - "something big" ist tatsächlich wieder da! LoL

                    Zitat von cortana Beitrag anzeigen
                    Kann sich jemand mit seinem "alten" Account einloggen?
                    Und nachgefragt? (Ich kann mich in meinen alten Acc ebenso nicht einloggen, Anfrage bereits gestartet.)

                    Kommentar


                      https://www.gamblinginsider.com/news...bill-in-israel die sind ja die Geldgeber für den Neustart.

                      https://www.igamingbusiness.com/news...-aspire-global
                      digibet.com/info/about-us/
                      Hilfe bei psychischen Problemen

                      Kommentar


                        Zitat von DannyWilde Beitrag anzeigen
                        https://www.gamblinginsider.com/news...bill-in-israel die sind ja die Geldgeber für den Neustart.

                        https://www.igamingbusiness.com/news...-aspire-global
                        de.digibet.com/info/about-us/
                        Aspire selbst sieht sich natürlich nicht in der Verantwortung und prüft stets sehr genau, mit wem man zusammenarbeite.

                        Dieser Fall ist ein Sinnbild für die Vogel-Strauß-Politik der maltesischen Behörden.


                        Gesendet: Montag, 30. September 2019 um 10:00 Uhr
                        Von: "Alistair Higginson" <AlistairH@aspireglobal.com>
                        An: "xxxxx" <xxxxx@gmx.de>
                        Betreff: RE: RE: Complaint re: Oddsfly Limited (tipxpress.com) - xxxxx**
                        Hi there Mr. xxxx,

                        I hope you had a nice weekend.

                        I’m afraid that I can’t share with you any information regarding Aspire Global’s internal processes and current affairs. I can confirm though that Aspire Global has a due diligence process in place and we take our duty of social responsibility very seriously at all levels of our business.

                        I’d like to thank you for the comments you provided as well as the information contained within your last email. I’ll be passing this on to my superiors in the interest of clarity and security.

                        As much as I’d like to keep you updated on this case as I can see how important it is to you, I’m afraid that it will not be possible for me to do so. As I said before, it is not possible for me to comment or pass information to third parties \bout Aspire’s inner-workings. I’m sure you can appreciate this.

                        I wish you the best of luck in your case and hope you get the result want from this.
                        Best regards,
                        Alistair Higginson
                        B2B Account Manager
                        Aspire Global_logo
                        Tel: +356 2248 4980
                        Mob: +356 9951 4695
                        Fax: +356 2248 4960 (F.A.O. Alistair Higginson)
                        E-Mail: alistairh@aspireglobal.com

                        This e-mail message and its attachments may contain confidential and proprietary information and is intended only for the use of the individual or entity named above. If the reader of this message is not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please inform the sender and delete all copies from your system. Thank you!

                        From: "xxxxx" <xxxxx@gmx.de>
                        Sent: Friday, 27 September 2019 10:35 AM
                        To: Alistair Higginson <AlistairH@aspireglobal.com>
                        Subject: Aw: RE: Complaint re: Oddsfly Limited (tipxpress.com) - xxxxx**

                        Hello Mr. Higginson,

                        thanks for your reply.

                        I didn't expect any other answer to be honest. But maybe you can explain one further thing to me:

                        Alexander Zucker, the CEO of United Game Tech, the responsible person behind the exit scam of Digibet.com, Tipxpress.com, Casino24.com is also the director of the newly founded NEG Group Limited which is the company behind the re-launched Digibet.com and the company Aspire Global, the firm you are working for, partners with: https://businessmalta.com/aspire-glo...-digibet/2890/

                        If you want to learn more about Mr. Zucker please continue reading here:
                        Original German version: https://www.wettbasis.com/sportwette...et-pleite.html
                        Translated version: https://translate.google.com/transla...et-pleite.html

                        Two quotes from that article: "It is an insolvent company that tries to delay the bankruptcy by constantly renaming it."
                        and "If Digibet or Tipxpress ever go back online, you should under no circumstances open a customer account and deposit money."

                        I am not quite sure why you chose to partner with a company that is known for having scammed customers in Germany and Europe and to re-launch an already damaged brand. There is so many negative readings in the web about Digibet and how Alexander Zucker deceived hundreds if not thousands of customers. To mention some of the sources:

                        Link entfernt

                        https://www.sportsbookreview.com/for...nds-mafia.html

                        The former chairman of the supervisory board of the digibet.wetten.de AG said in a interview: "When foreign investors became interested in our company, we decided with a heavy heart to sell our shares and concentrate again on our core business. Had my partners and I guessed that we had come to real fraudsters who have sucked only the remaining substance, we would not have walked this step. Not only we, but also the weather, which used to be our customers, lost money at that time. That is very unfortunate."
                        Original version in German: https://www.isa-guide.de/isa-gaming/...es/186057.html
                        Translated version: https://translate.google.com/transla...%2F186057.html

                        So what exactly is the point of partnering with someone like Alexander Zucker?

                        How about compliance? Rules of conduct? Ethical standards?

                        Do such rules not exist or does Aspire Global not care?

                        Regards,
                        xxxxx


                        Gesendet: Freitag, 27. September 2019 um 09:23 Uhr
                        Von: "Alistair Higginson" <AlistairH@aspireglobal.com>
                        An: "xxxxx@gmx.de" <xxxxx@gmx.de>
                        Betreff: RE: Complaint re: Oddsfly Limited (tipxpress.com) - xxxxx**

                        Hello Mr. xxxxx,

                        Many thanks for your email.

                        I have reviewed your email most thoroughly as well as your correspondence with the MGA Complaints Department. I’d like to first express how sorry I am to hear of your extremely unfortunate circumstances, I understand that you are of course very frustrated after over a year attempting to recover your funds.

                        I’d like to reference something that you said in your correspondence to ourselves if I may. As you said, “Digibet accounts have [sic] been migrated to Tipxpress back then”.

                        When an account is migrated to a new casino or brand, the new brand becomes responsible for the management of that account including balance holding and payments. In this instance, TipXpress.com would be the organisation responsible for your account.

                        I can see how you may have become confused with this and arrived at the conclusion that Aspire Global may be able to assist you in the recovery of your funds, but I’m sorry to say that this is not the case. While Aspire global has indeed re-launched DigiBet.com as one of its white label partners, Aspire Global, and indeed DigiBet.com as it is today is not linked to TipXpress.com in any way. I can also divulge that the current ‘owners’ of DigiBet.com merely purchased the brand and none of the other assets previously owned or operated by United Game Tech/Oddsfly. Aspire Global you could say only fits into the picture as it is the platform provider that the new ‘owners‘ have chosen to run the new DigiBet.com.

                        There’s no assistance we can offer you with this I’m afraid. All I can suggest is that you continue your correspondence with the MGA in pursuance of a resolution and/or possibly seek legal counsel as to how you can proceed to recover your funds from TipXpress.com via legal avenues.

                        I regret not being able to assist you further and I wish you the best of luck.

                        Best regards,
                        Alistair Higginson
                        B2B Account Manager

                        Tel: +356 2248 4980
                        Mob: +356 9951 4695
                        Fax: +356 2248 4960 (F.A.O. Alistair Higginson)
                        E-Mail: alistairh@aspireglobal.com

                        This e-mail message and its attachments may contain confidential and proprietary information and is intended only for the use of the individual or entity named above. If the reader of this message is not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please inform the sender and delete all copies from your system. Thank you!








                        Gesendet: Donnerstag, 26. September 2019 um 13:15 Uhr
                        Von: "xxxxx" <xxxxx@gmx.de>
                        An: contactus@aspireglobal.com
                        Cc: "Complaints at MGA" <complaints.mga@mga.org.mt>
                        Betreff: Fw: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Complaint re: Oddsfly Limited (tipxpress.com) - xxxxx

                        Hi,

                        as I still have an outstanding balance at Digibet/Tipxpress (Digibet accounts have been migrated to Tipxpress back then) I would like to know when I will receive my funds?

                        Username is: xxxxx
                        Registered email address: xxxxx@gmx-topmail.de

                        Digibet promised to send me the funds on April 16, 2018. The ticket numbers were Ticket #29794 DB und Ticket #2492 TX.


                        Thanks.

                        Regards,
                        xxxxx

                        Kommentar


                        • Rick6
                          Rick6 kommentierte
                          Kommentar bearbeiten
                          Selbe Spiel bei mir.Anfang April 2018 vom DigiBet Support die Überweisung versprochen bekommen,Danach Funkstille.Beschwerde und Schreiben liegen mir noch Alle vor.Jetzt soll man DA unter ,,Neuer Führung" wieder einbezahlen?
                      Willkommen!
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